2009/07/26

Divide into 4 groups
グループ分け決定!




After presentations of all participants, tutor divided participants into 4 groups. Each groups is about 10-11 participants and has 4 leaders Masaru Iwai,Satoshi Nishio, Megumi Matsubara and me, K. Taki. My group is GroupII includes 6 people (downer photo) and first of all we needed white board to write up what we discussed, so we assemble to make it by using rubbish paper.(upper photo) For the first session, we told about difficulties among the countries or what we imagine when we listen the word "waste". reported by Kentaro Taki

全体プレゼンが午前中に終わり、グループ分けがありました。チューターによって分けられたグループはそれぞれに10人〜11人くらいで、4人のリーダー、岩井優さん、松原慈さん、西尾聡志さんと私瀧がついています。自分のグループは欠席の人もいたのではじめ6人でした。(写真下)ディスカッションなどに必要なホワイトボードがないので、さっそくくず紙を適当に壁にはって書き込むことにしました。(写真上)テーマであるゴミついて話すというより顔合わせを兼ねて、それぞれの国の習慣やゴミという言葉から連想することなどを自由に話し合いました。 グループIIの

0 件のコメント:

コメントを投稿